Post Top Ad

Selasa, 16 Mei 2017

Selamat Hari Guru !

Assalamualaikum,

Hasil carian imej untuk selamat hari guru

Selamat Hari Guru diucapkan kepada semua tenaga pengajar diluar sana yang sudah banyak berkongsi ilmu dan memberikan tunjuk ajar kepada anak-anak didik. 

Selamat hari Ibu juga kepada guru-guru yang mempunyai anak macam umi Hanis hehehe. Selamat Hari Ibu dan Selamat Hari Guru Umi Haslina bt Husin =)

Takde siapa ke nak ucap Selamat Hari Guru dekat Teacher Hanis ni? hahaha Hanis oii tak payah nak melebih Hanis tu jadi Teacher budak taska dengan tadika je itu pun 3 tahun lepas memang dorang takkan ingat punya sobsob. Hanis rindu anak Hanis budak taska 10 orang...





Mei 16, 2017 / by / 4 Comments

4 ulasan:

  1. SELAMAT HARI GURU TEACHER HANIS =D
    nmpk ayat yg dikecik2 kan tu wahahha..

    BalasPadam
  2. Selamat hari guru buat semua guru-guru di Malaysia. Jasa dan pengorbanan mereka dalam mendidik anak bangsa sangat tinggi nilainya. Terima kasih wahai guru. Dan selamat hari guru cikgu Hanis <3

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup pengorbanan mereka sangat tinggi nilainya btw terima kasih hehehe

      Padam

Post Top Ad