Post Top Ad

Rabu, 14 Jun 2017

Jom pergi Umrah dengan Zuhud Holiday !

Assalamualaikum,

Hasil carian imej untuk kaabah terbaru 2017

Siapa disini yang teringin mahu menunaikan Umrah tapi masih belum berkesempatan lagi? Angkat tangan . Sebab apa ye? Tak cukup bajet? Busy dengan kerja? Tak bersedia lagi ke tanah suci Allah? Aip aip jangan macam tu, dikesempatan kita masih hidup ni rugi kalau kita tidak pergi menunaikan umrah tau! Semua orang berebut-rebut mahu ke rumah Allah disana tak terkecuali anda bukan? Bohonglah kalau ada yang tak teringin menjejakkan kaki ke sana. Setiap orang yang beragama islam mesti mempunyai keinginan untuk menunaikan ibadah di Tanah suci Makkah kan.

Image may contain: text

Hari ini, Hanis nak cerita sikit mengenai pakej Umrah yang ditawarkan oleh Zuhud Holiday Sdn. Bhd. Berminat atau tidak berminat itu hal korang. Hanis cuma bagi peluang kepada mereka yang teringin untuk ke sana tetapi tidak tahu untuk pergi dengan agensi mana. 

Image may contain: 1 person, text

Image may contain: 16 people, people smiling

Zuhud Holiday Sdn. Bhd menawarkan pakej umrah bulan November/Disember 2017 dengan harga dari RM 7290 bagi pakej Standard, manakala harga dari RM 6590 bagi pakej Ekonomi. Pakej Premium Anum pula harga dari Rm 8490 manakala Premium Safwah harga dari RM 9490. Itu adalah harga bagi bilik Quad iaitu 1 bilik 4 orang jemaah. Makin ramai satu bilik,makin murah harga pakej ni tau! 

Untuk maklumat lebih lanjut boleh hubungi :-

Ustaz Hj Yusof : 019-3244717




Sekian, Terima Kasih.




Jun 14, 2017 / by / 18 Comments

18 ulasan:

  1. in shaa Allah, doakan sy ade rezeki nak jejak ke tanah suci.. 🤗

    BalasPadam
  2. Doakan saya dapat jejakkan kaki ke sana =)

    BalasPadam
  3. moga ada rezeki untuk sampai kesana nanti

    BalasPadam
  4. semua teringin pergi.. da dirancang tapi Allah izin belom sampai masanya.. semoga ada rezeki dijemput menjadi tetamu-Nya ^^

    BalasPadam
  5. In Sha Allah. done follow sis :)

    BalasPadam
  6. InsyaAllah ada rezeki sampai sana nanti :)

    www.maisarahsidi.com

    BalasPadam
  7. macam murah je pakej ni. Cun lah nanti boleh promote dekat sedara

    BalasPadam
  8. insya allah. semoga semuanya berkesempatan mengerjakan umrah di Mekah #1116

    helloaiman

    BalasPadam
  9. Okay tak ikut zuhud holiday ni awk ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. so far ok awak...banyak feedback positif dari para jemaah yang pernah pergi dengan Zuhud Holiday =)

      Padam

Post Top Ad